HEEEJ igen..

Asså förlåt att ja inte skrivit på hur länge som helst.. Har typ inte orkat plus att ja har haft så mycket annat att göra.
Kan ju skvallra o säga att IMORGON ska jag in till uppsala och skriva upp för Kööööörkort :D Har gjort över kanske 30 sånna där tester nu (olika frågor i varje test) och lärt mig av felen jag gör. I början låg ja på 48-51 av 70 men nu har jag över G på dom senaste, fick tex 64 nyss :) Ska göra ett sista i morgon innan vi åker in, och så ska jag läsa på i bilen. :)
ÖNSKA MIG LYCKA TILL FÖRFAN :D
- Ska köra upp nästa vecka me så sköter ja mig har jag körkort innan jul :) WIEEE!


Pluggat som en galning, så FAAAAAn om ja inte klarar de :(
- Men ja SKA bli godkänd, sådeså :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0