Nertryckt men peppad

48 säger jag bara, 48! 4 poäng ifrån godkänt, faaaan!
Va så jäkla säker på att jag skulle klara det...
Men de e bara på't igen, man ska ju inte ge upp :/
Ska köra upp i morn tveksam till att jag klarar de men vi kan ju alltid hoppas! Tycker de e rätt dumt att man inte kan boka ny tid för skrivningen förns man har kört, men men!

Såg ett stjärnfall i går btw :) de känns som att jag behövde en önskning, innan nyår vill jag ju få de överstökat sen e alla problem lösta...
Längtar till den dagen då jag får köra på egen hand!


Just nu sitter jag i skolan o ska snart sluta, så ska chrille o ja till farmor o gratta farfar för han fyller år.
Smörgåstårna nästa vare ja ;)!

cya:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0