Övningsköra

Var i östhammar och övningskörde nyss. (5e gången gillt)

Läraren: I dag tyckte jag att du körde väldigt bra, du tittade i backspeglarna och döda vinken som vi pratat om, så allt var bra. Det ända var väl att du blir lite nervös varje gång du ska svänga vänster och har en bil bakom men så kan de va i början...

Jag: Okej a för ja hade tänk boka tid snart kan man göra det fast man inte gjort risk2an än?

Läraren: Ja du kan boka så länge du väl har gjort risk2an den dagen du får skriva/köra upp. Så gå in nu på deras hemsida och kolla vad det finns för tider :)

Jag: Okej :D

MED ANDRA ORD hon tyckte att jag kunde köra tillräkligt bra för att boka tid för körkort wiiee :D


Vill bli av med den här fula skylten.
- Ska vi sattsa på innan nyår då (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0