<'3

Har gjort slut med min älskade pojkvän i torsdags:(
Eller gjort slut va väl att ta i, eller jo vi har gjort slut men vi ska försöka bli ihop igen om ett tag (ingen aning när)
Ja känner att känslorna har svalnat och vill få dom växa genom att göra ett uppehåll. Fast saknar han enormt...

Ändå är jag också osäker för framtiden. Jag vill inte bo på landet, vill inte bo brevid svärföräldrarna hela livet, och vill defenetivt inte byta hus med dom...
Det värsta är att jag vet vad Christer skulle välja om jag bad han välja mellan gården och mig.
Ni förstår va ja menar :'( hemsk tanke

Men men vi får se hure blir, man kan ju alltid kompromissa
(vilket jag har gjort mest käns de som)
En sak e säker o de e att jag älskar han, det kommer jag ALLTID att göra. Han är min stora kärlek.

<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0