Allt e förstört!

Fattar inte hur du kan bli så jävla omvänd bara för att planerna går i kras? Från en super snäll rolig glad o charmig Robin till en hat fixerad svartsjuk o arg kille.

Först "fixade" du en utbildning till mig (utan att ja bett om de) på 1 år gratis.
Fan va nice tänkte ja först, man kan ju inte tacka nej till ett sådant erbjudande!
Sedan hade du en "stol" till mig o ja börja fråga lite mer exakt vad menar du me de?
Då vare tydligen 1 års lärning för en mindre summa. Nja då började ja tveka lite för lärning kan ja lika gärna gå här i hemtrakten?
Sedan hade du flera allernativ och de visa sig att inget va bestämt. Då börja ja fundera mer o mer.
Sedan börja du skicka summor till mig på 120 tusen eller 70.. Och där sa ja ifrån direkt NEJ aldrig i livet. Jag tänker inte betala de och ja vill verkligen inte att du ska lägga ut nån stor summa från egen ficka.
De va då ja bestämde mig, vi skiter i de. Glöm hela grejjen ja kommer kanske ändå få jobb i höst så lägg ner de där:P tack ändå typ.
Men DÅ vändes allt. Vår arbets-vänskaps relation.
"DUMPA KILLEN HAN E NU PORTAD FRÅN BRIGGEN hälsar all personal :|."
"hatad av stockholm, hata christer!"  typ nått sånt i ett fylle sms.

Va ha christer med detta att göra?
Nej robin ja tänker inte acc att du skriver så.. även om de va på fyllan o även långa diskutions sms dagen efter.
Sen att du blanda in sherif e ju jätte jobbigt. Bara för att han e på din sida i detta.
Så tyvär de blir inge mer jobb för mig på briggen. Där förlora du en personal
Förlåt men de e så ja känner för ja finner mig inte i detta.
Tråkigt :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0